Všeobecné obchodní podmínky

Advokátní kancelář Kadiev & Partners s.r.o., advokátní kancelář se sídlem na adrese: Václavské náměstí 775/8, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká Republika, IČO: 09997474, DIČ: CZ09997474, spisová značka: C 346100 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen „advokátní kancelář“ nebo „společnost Kadiev & Partners s.r.o.“), poskytuje právní služby na základě následujících všeobecných obchodních podmínek subjektům, které poptávají právní služby prostřednictvím webu www.kadievpartners.cz (dále jen „klient“).


  1. Předmět poskytování služeb Společnost Kadiev & Partners s.r.o. poskytuje právní služby v oblastech cizineckého práva, obchodního práva, rodinného práva, trestního práva a dalších právních oblastí dle potřeb klientů.

Poskytování právních služeb zahrnuje činnosti a úkony, které advokát provádí ve prospěch svých klientů: zejména právní poradenství, zastupování klientů, zpracování analýz, listin a jiné dokumentace, stanovisek a dalších nezbytných jednání ve věci, ohledně které byla uzavřena dohoda o poskytování právních služeb.

Advokátní kancelář poskytuje právní služby pouze na základě české a evropské legislativy.

  1. Smlouva o poskytování právních služeb

Smlouva mezi klientem a advokátem vzniká na základě ústní nebo písemné dohody mezi stranami o poskytování právních služeb.

2.1 Placená konzultace

Klient se obrátí na právníka s konkrétním právním problémem nebo otázkou. Během konzultace advokát vyhodnotí situaci, poskytne obecná doporučení a určí možnosti další spolupráce.

2.2 Návrh podmínek

Advokát poskytuje klientovi informace o svých službách, včetně nákladů, finančních podmínek spolupráce, lhůt plnění úkonů a dalších podmínek. Klient tyto podmínky zvažuje a v případě potřeby je projednává s advokátem.

2.3 Uzavření a podpis smlouvy

Pokud se strany dohodnou na všech podmínkách spolupráce, je sepsána písemná smlouva nebo uzavřena ústní dohoda, a v případě potřeby je klientem advokátovi udělena písemná plná moc. Smlouva nabývá účinnosti a upravuje vztahy stran od okamžiku, kdy oba účastníci, advokát a klient, smlouvu uzavřeli.

2.4 Plnění závazků

Poskytování právních služeb advokátem se uskutečňuje v souladu s podmínkami smlouvy a právními předpisy. Klient je povinen uhradit platbu za poskytnuté služby ve stanovených lhůtách.

2.5 Ukončení smlouvy

Smlouva může být ukončena po dosažení cíle stanoveného ve smlouvě nebo po uplynutí její platnosti. Předčasné ukončení smlouvy se může uskutečnit dohodou stran nebo v případech stanovených smlouvou a zákonem.

Smlouva mezi klientem a advokátem chrání zájmy obou stran, stanovuje jasný rámec spolupráce a zajišťuje transparentnost vzájemných vztahů.

2.6 Platební podmínky Minimální sazba za advokátní služby společnosti Kadiev & Partners s.r.o. činí 5 000 Kč za hodinu. Odměna je však vždy sjednána individuálně (viz níže). V případě pravidelné spolupráce lze odměnu advokáta sjednat také jako paušální měsíční částku. Smluvní strany se mohou dohodnout i na tzv. odměně za úspěch (success fee), popř. výše uvedené způsoby odměny kombinovat. Cena právních služeb se vždy sjednává předem a individuálně, a to na základě složitosti případu, vynaloženého času a dalších relevantních okolností. Klient je povinen předem uhradit náklady na poskytnuté právní služby v hotovosti v prostorách kanceláře společnosti Kadiev & Partners s.r.o. nebo bankovním převodem na její účet na základě vystavené faktury. Klient tedy bere na vědomí, že advokátní kancelář má právo kdykoli požádat o zálohu na právní služby. Po provedení platby je klientovi zasláno potvrzení a daňový doklad za provedenou platbu. V případech, kdy není mezi advokátem a klientem smluvně dohodnuta odměna a náhrada nákladů advokáta, se odměna advokáta určuje v souladu s vyhláškou Ministerstva spravedlnosti č. 177/1996 Sb., advokátní tarif.

  1. Mimosoudní řešení sporů

Orgánem odpovědným za mimosoudní řešení sporů mezi advokáty a klienty v České republice je Česká advokátní komora, na kterou se může klient obrátit, pokud spor nelze vyřešit smírně přímo s advokátní kanceláří. Před podáním návrhu na mimosoudní řešení sporu k ČAK je klient povinen nejprve uplatnit svůj nárok u advokátní kanceláře a pokusit se o smírné řešení. Pokud jednání o smírném řešení nebude úspěšné, může klient podat návrh na zahájení mimosoudního řízení u ČAK. Kontaktní údaje České advokátní komory: E-mail: epodatelna@cak.cz ID datové schránky: n69admd Web: www.cak.cz Pobočka v Praze: Národní tř. 16, 110 00 Praha 1

  1. Ochrana osobních údajů

4.1 Správce osobních údajů

Advokátní kancelář Kadiev & Partners s.r.o. se zavazuje chránit soukromí klientů a zpracovávat jejich osobní údaje poskytnuté na základě smlouvy v souladu s právními předpisy, především se zákonem č. 85/1996 Sb., zákon o advokacii, Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, a zákonem č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů.

4.2 Jaké osobní údaje zpracováváme Identifikační údaje: jméno a příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, adresa trvalého bydliště a kontaktní adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa. Kopie dokladů totožnosti, pokud byly klientem poskytnuty. Komunikace a korespondence: e-mailová komunikace, záznamy telefonních hovorů (pokud jsou zaznamenávány v rámci poskytování služeb), zprávy v komunikačních aplikacích. Finanční údaje, údaje o rodinném stavu, profesní údaje, právní informace, zdravotní údaje (pokud jsou relevantní pro konkrétní případ klienta), a jiné podklady a informace, pokud byly klientem v rámci námi řešeného případu poskytnuty.

4.3 Doba zpracovávání a uchovávání osobních údajů Osobní údaje klientů zpracováváme a uchováváme po dobu platnosti výše zmíněné smlouvy a po dobu nezbytnou pro účely, pro které byly údaje poskytnuty advokátní kanceláři, včetně plnění všech zákonných povinností. Po ukončení smlouvy bude s osobními údaji naloženo v souladu s platnou právní úpravou, zejména se zákonem č. 85/1996 Sb., zákon o advokacii, zákona č. 499/2004 Sb., zákon o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Nařízení GDPR).

4.4 Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem: Poskytování právních služeb v souladu se smlouvou uzavřenou s klientem. Dodržování zákonných povinností (například účetnictví a daňové povinnosti). Ochrany práv a oprávněných zájmů advokátní kanceláře a jejích klientů.

4.5 Osobní údaje mohou být zpřístupněny: Zaměstnancům a spolupracovníkům advokátní kanceláře. Externím poskytovatelům služeb (například účetním a IT odborníkům), kteří jsou smluvně vázáni mlčenlivostí. Orgánům veřejné správy a dalším subjektům, pokud to vyžaduje zákon nebo je to nezbytné pro plnění smluvních povinností.

  1. Práva a povinnosti klienta
  • Právo na přístup: klient má právo získat od advokátní kanceláře potvrzení o tom, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány, a také právo na přístup k těmto údajům a informacím o účelu zpracování, kategoriích údajů a příjemcích těchto údajů.
  • Právo na opravu: klient má právo požadovat opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů.
  • Právo na výmaz (právo "být zapomenut"): klient má právo požádat správce o vymazání svých osobních údajů, pokud již nejsou nezbytné pro účely, pro které byly poskytnuty, nebo pokud odvolá svůj souhlas (pokud je zpracování založeno na souhlasu).
  • Právo na omezení zpracování: klient může za určitých okolností požadovat omezení zpracování svých údajů, například pokud jsou údaje nepřesné nebo pokud je zpracování nezákonné.
  • Právo na přenositelnost údajů: klient má právo získat své osobní údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a tyto údaje předat jinému správci.
  • Právo na námitku: klient má právo kdykoli vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů. Po jejím vznesení nebudeme pokračovat v jejich zpracování s výjimkou situace, kdy bude převažovat veřejný zájem nebo oprávněný zájem advokátní kanceláře nad tímto právem.
  • Klient je povinen poskytovat advokátní kanceláři pravdivé a úplné informace potřebné k řešení své právní záležitosti a spolupracovat s advokátem.
  • Osobní údaje zpracováváme pouze pro účely plnění smluv a našich zákonných povinností. Pro jiné než tyto účely nejste povinni nám souhlas udělit.
  1. Závěrečná ustanovení

Advokátní kancelář je oprávněna jednostranně a bez předchozího upozornění změnit tyto obchodní podmínky. Změny budou účinné od okamžiku jejich zveřejnění na webových stránkách advokátní kanceláře Kadiev & Partners s.r.o.

Plnění smluv uzavřených před účinností změn pravidel a podmínek se řídí pravidly a podmínkami platnými v době jejího uzavření.

Tyto všeobecné obchodní podmínky se vydávají na dobu neurčitou s účinností od 23.08.2024.